Herbals چینی برای درمان کیست در کلیه و نام آنها
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر نوع از گیاهان است که می تواند به صورت خوراکی برای درمان کیست در کلیه گرفته و نام آنها را چه وجود دارد؟ در واقع، برخی از گیاهان چینی توصیه می شود به کوچک شدن کیست های کلیه، مانند برو کشتی نی، قاصدک، تندر خدا تاک، ursi UVA، سیر، قره قاط و گل ادریس وجود دارد. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آنها را ببینید.

معمولا، پزشکان عملیات توصیه خواهد به حذف کیست در کلیه ها، اما کیست ممکن دوباره در مدت کوتاهی رشد می کنند. علاوه بر این، ممکن است آسیب بیشتر به کلیه به ارمغان بیاورد.

در چین، ما واقعا استفاده از داروهای گیاهی چینی برای کاهش کیست کلیوی. هر دو مصرف دارو، خوراکی و پزشکی خارجی وجود دارد. این داروهای گیاهی می تواند کمک به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش نفوذ پذیری از دیوار کیست.مایع کیست کلیوی را می توان باز جذب و توسط گردش خون مرخص شد. به طور کلی، کیست کلیه خود را پس از درمان یک یا دو هفته کوچکتر تبدیل خواهد شد. چه چیزی بیشتر، گیاهان چینی همچنین می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، که علائم جدی و عوارض در PKD اساسا پاک خواهد شد. سپس بیماران مبتلا به PKD می تواند دور از نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه.

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، برخی از گیاهان می توان برای کوچک شدن کیست در کلیه، به جز کسانی که گیاهان وجود دارد، انواع بسیاری از گیاهان نیز می توان برای درمان کوچک کیست استفاده وجود دارد و هر یک از پس از آن دارای ویژگی های خود و توابع، بنابراین در طول درمان، پزشکان گیاهان مختلف با توجه به شرایط بیماری ترتیب.

اگر می خواهید بدانید که چه نوع از گیاهان مناسب برای شما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست در کلیه ها، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1411.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، herbals چینی، کیست در کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: